Monday, February 13, 2012

Spune-i "Te iubesc!" de Sf. Valentin

Spune-i "Te iubesc!" de Sf. Valentin.

Primul site de felicitari din Romania te ajuta sa ii faci iubitei / iubitului cele mai frumoase declaratii de dragoste, cu ocazia Sf. Valentin. Trimite-i una sau mai multe felicitari, cu declaratiile tale de dragoste personalizate. Programeaza felicitarile! Se vor trimite cand vrei tu, chiar si cate una pe minut, ca sa ii arati cat de mult inseamna pentru tine!

Felicitari.ro va spune "Iubiti-va mult!"

La multi ani si multe sarutari
La multi ani si multe sarutari
Dragostea este...
Dragostea este...
Happy Valentine's Day
Happy Valentine's Day
Dragostea este tacuta...
Dragostea este tacuta...
Te iubesc!
Te iubesc!
Pentru tine inima mea canta
Pentru tine inima mea canta
Te iubesc!
Te iubesc!
Cadoul meu pentru tine
Cadoul meu pentru tine
Iti dau in dar inima mea
Iti dau in dar inima mea
Inima mea canta
Inima mea canta
Cele mai dulci sarutari
Cele mai dulci sarutari
Lasa-ti inima sa zburde
Lasa-ti inima sa zburde

Categorii
Felicitari dragoste: As vrea sa iti spun ca..., Declaratii, Imi cer iertare - Imi e dor de tine - Inima mea iti apartine, Primul sarut, Te vreau doar pe tine
Felicitari ocazii: Zi de nastere, Sf. Mihail si Gavril, Sf. Andrei, Sf. Ion, Sf. Vasile, Sf. Gheorghe, Sf. Constantin si Elena, Sanziene (Dragaica), Onomastica, 1 Iunie, Ziua Copilului, Sf. Petru si Pavel , Sf. Ilie, Sf. Maria, Sf. Dumitru
Felicitari flori: Flori
Felicitari haioase: Haioase
Felicitari sarbatori: Sarbatori de iarna, S arbatori de iarna(flash), Mos Nicolae, Craciun, Anul nou, Sf. valentin, Dragobete, Martisor, 8 Martie, Duminica Floriilor, Paste
Pentru a va dezabona de la acest newsletter, click aici.
---

No comments:

Post a Comment