Thursday, September 6, 2012

Ghici cine i-a angajat amant sotiei?

Daca nu vizualizati corect acest mesaj click aici

Va rugam sa introduceti adresa newsletter@showbiz.ro in agenda d-voastra

Newsletter
06 septembrie 2012
Muzica Cinema Monden TV Sport Eveniment Vedete Galerii erotice Video +18 Jocuri

 

STIREA ZILEI   MONDEN -astazi, 11:00

Seal i-a angajat lui Heidi Klum amant!

Seal este acuzat de un complot monstruos impotriva propriei sotii, fotomodelul Heidi Klum.

 

Lavinia: "Cei apropiati au grija ca eu sa fiu fericita in orice moment"

MUZICA -astazi, 09:29

Showbiz.ro a stat de vorba cu Lavinia si a aflat ca frumoasa bruneta nu ar poza niciodata in Playboy si nu ar renunta la muzica pentru ca are siguranta viitorului pe plan artistic.

 

Ioana Ginghina sufera de o boala "de care nu voi scapa vreodata"

MONDEN -astazi, 10:20

"Cand sunt mai stresata sau cand folosesc produse cosmetice pentru par imi apar niste coji inestetice care se transforma intr-o matreata enervanta", spune Ginghina.

 

Nicolae Mitea: "Eu sunt mai smecher decat tatal smecherilor"

TV -astazi, 11:00

Mitea a participat la emisiunea "Serviti, va rog!", unde a facut scandal pentru ca a fost pus sa lucreze la foc continuu si spune ca nu este invatat sa primeasca comenzi.

 

Christina Aguilera: "Imi iubesc posteriorul actual"

MUZICA -astazi, 12:00

Jurnalistii carcotasi i-au atribuit cateva epitete Christinei Aguilera care mai de care mai inedite, iar acum X-Tina iese la atac.

 

Tania Budi: "Eu ma bag cu oameni care sunt la acelasi nivel cu mine"

MONDEN -astazi, 13:01

"Eu ma bag cu oameni care sunt la acelasi nivel de educatie si cultura cu mine, nu am cum sa comentez lucruri de genul asta, e sub demnitatea mea", spune Tania Budi facand referire la Bianca Dragusanu.

 

Iuliana Luciu: "Nu am pozat pana acum, cu toate ca am primit oferte"

MONDEN -astazi, 10:30

Iuliana Luciu a refuzat toate ofertele de pictoriale sexy primite si nici n-are de gand sa accepte vreunul...inca.

 Ne gasesti pe   

DOSAR SHOWBIZ

Kristen Stewart
GALERIA EROTICA

Femeile pe care trebuie sa le ai inainte sa mori!
VIDEO EROTIC

Show erotic la dublu pe scena la Eros Show 2012

RECOMANDARI:

Apropo.ro

Fiica lui Irinel Columbeanu, pe urmele Annei Lesko

Descopera.ro

De ce se micsoreaza creierul? A fost descoperita o cauza nebanuita

Go4It.ro

Noile terminale Nokia Lumia vor fi lansate astazi, modelele mid-range sosesc in 2013

ProMotor.ro

VW Golf VII, dezvaluit oficial! GALERIE FOTO

Tare.ro

Glume de fotbalisti la antrenamente

Bule.ro

Arahida disperata

ONE.ro

Rochii si fuste cu volanase - tiv "ondulat" la feminin

Jocuri

Cargo Bridge 2

Sectiuni:    Tare.ro | Anunturi | Chat | Videochat | Stiri | program TV | Curs Valutar | Vremea | Horoscop | Jocuri | Felicitari
Denumire societate - Apropo Media SRL
CUI - 18850616 | J40/611437/2006 | Capital social - 200 lei
Forma juridica - Societate cu raspundere limitata
Daca vreti sa nu mai primiti newsletter-ul Showbiz click aici

No comments:

Post a Comment