Friday, December 21, 2012

Trimite celor dragi o felicitare de Craciun!

Iata vin colindatori...


Mai e putin pana la Craciun, iar primul site de felicitari din Romania, Felicitari.ro, iti vine in ajutor! Nu uita pe nimeni din cei dragi, trimite-le o felicitare virtuala si un gand bun! Alege cel putin una din nenumaratele felicitari realizate special pentru Sarbatoarea Nasterii Domnului, personalizeaz-o cu urarea ta si trimite-o. Poti sa alegi cand vrei sa se trimita, astfel incat vei fi sigur ca destinatarul o va primi in momentul oportun.


Sarbatori fericite cu Felicitari.ro!


Sarbatori fericite!

Eu ti-am luat cadou

Craciun fericit!

Belsug de binecuvantari!

Craciun fericit!

Iti doresc o seara magica de Craciun!

Bucurie si stralucire de Craciun!

Craciun fericit!

Craciun fericit!

Craciun fericit!

Craciun fericit!

Craciun Fericit si..

Categorii
Felicitari dragoste: As vrea sa iti spun ca..., Declaratii, Imi cer iertare - Imi e dor de tine - Inima mea iti apartine, Primul sarut, Te vreau doar pe tine
Felicitari ocazii: Zi de nastere, Sf. Mihail si Gavril, Sf. Andrei, Sf. Ion, Sf. Vasile, Sf. Gheorghe, Sf. Constantin si Elena, Sanziene (Dragaica), Onomastica, 1 Iunie, Ziua Copilului, Sf. Petru si Pavel , Sf. Ilie, Sf. Maria, Sf. Dumitru, Sf. Ecaterina
Felicitari flori: Flori
Felicitari haioase: Haioase
Felicitari sarbatori: Sarbatori de iarna, Sarbatori de iarna(flash), Mos Nicolae, Craciun, Anul nou, Sf. valentin, Dragobete, Martisor, 8 Martie, Duminica Floriilor, Paste
Pentru a va dezabona de la acest newsletter, click aici.
---

No comments:

Post a Comment