Monday, February 11, 2013

Trimite o felicitare persoanei iubite de Valentine's Day!

Spune-i "Te iubesc!" de Valentine's Day.


De Valentine's Day, ofera-i persoanei iubite si o felicitare virtuala! Acceseaza Felicitari.ro, alege o felicitare, personalizeaz-o cu textul dorit, seteaza cand anume vrei ca iubitul/iubita sa o primeasca si trimite-o cu... dragoste! Ai la dispozitie zeci de felicitari pentru o anumita persoana sau pentru mai multe. Pe 14 februarie, iubirea se transmite si virtual!


Felicitari.ro va spune "Iubiti-va mult!"


Iti dau in dar inima mea

Wish you were here

Pentru tine inima mea canta

E atat de frumos sa iubesti..

Azi, maine, pentru totdeauna..

Alaturi de tine

Azi, maine, pentru totdeauna...

Glu Glu, I love u!

Azi, maine, pentru totdeauna..

Dragostea este...

Nu fi siret, spune-mi ca ma iubesti!

My Heart Will Go On

Categorii
Felicitari dragoste: As vrea sa iti spun ca..., Declaratii, Imi cer iertare - Imi e dor de tine - Inima mea iti apartine, Primul sarut, Te vreau doar pe tine
Felicitari ocazii: Zi de nastere, Sf. Mihail si Gavril, Sf. Andrei, Sf. Ion, Sf. Vasile, Sf. Gheorghe, Sf. Constantin si Elena, Sanziene (Dragaica), Onomastica, 1 Iunie, Ziua Copilului, Sf. Petru si Pavel , Sf. Ilie, Sf. Maria, Sf. Dumitru, Sf. Ecaterina
Felicitari flori: Flori
Felicitari haioase: Haioase
Felicitari sarbatori: Sarbatori de iarna, Sarbatori de iarna(flash), Mos Nicolae, Craciun, Anul nou, Sf. valentin, Dragobete, Martisor, 8 Martie, Duminica Floriilor, Paste
Pentru a va dezabona de la acest newsletter, click aici.
---

No comments:

Post a Comment