Wednesday, April 10, 2013

Cate kilograme are Oana Roman?

Daca nu vizualizati corect acest mesaj click aici

Va rugam sa introduceti adresa newsletter@showbiz.ro in agenda d-voastra

Newsletter
10 aprilie 2013
Muzica Cinema Monden TV Sport Eveniment Vedete Galerii erotice Video +18 Jocuri

 

STIREA ZILEI   MONDEN -astazi, 13:00

Cate kilograme are Oana Roman?

"Nu sunt obeza, port marimea 42", a declarat Oana Roman.

 

Mihaela Radulescu regreta ca nu s-a cuplat cu Botezatu

MONDEN -astazi, 09:25

"Toata viata, eu si Catalin ne-am intalnit, ne-am placut, ne-am iubit", a marturisit frumoasa Mihaela Radulescu, iubita lui Dani Otil.

 

Victor: "Bianca arata foarte bine si lucrul acesta deranjeaza"

MONDEN -astazi, 09:58

Bianca Dragusanu s-a transformat din "ratusca cea urata" in "papusa Barbie", de-a lungul timpului, cu ajutorul dietelor draconice, dar si a medicului estetician.

 

Rocsana Marcu: "Mi-a parut rau ca l-am refuzat pe Adrian Mutu"

MONDEN -astazi, 10:45

Adrian Mutu a fost fermecat de Rocsana Marcu dupa ce bruneta tocmai ce isi facuse debutul nud in paginile revistei Playboy.

 

Zavo: "Ma simt din ce in ce mai tanara si bunaciune"

MONDEN -astazi, 11:03

Oana Zavoranu a explicat, in stilul ei caracteristic, momentele importante din viata sa, scotand in evidenta faptul ca a reusit sa treaca peste toate problemele dificile.

 

Ce pensie alimentara trebuie sa plateasca Victor Piturca?

MONDEN -astazi, 11:29

Curtea de Apel a respins solicitarea antrenorului privind suspendarea platii pensiei alimentare catre fiul sau, Edan.

 

"Cred ca Iulia e nostalgica dupa acele vremuri cand era sotia mea!"

MONDEN -astazi, 11:21

De cand a divortat de cea care i-a fost sotie opt ani, Mihai Albu a sesizat o schimbare radicala a Iuliei.

 Ne gasesti pe   

DOSAR SHOWBIZ

Andreea Marin
GALERIA EROTICA

Pe care o vrei la noapte?
VIDEO EROTIC

Show erotic la dublu pe scena la Eros Show 2012

RECOMANDARI:

Apropo.ro

Virgina la 26 de ani pentru ca sufera de o boala incredibila

Descopera.ro

Ce mancau romanii acum 100 de ani?

Go4It.ro

Smartphone-ul cu Android care a trecut neobservat dar este excelent. L-am testat si am ramas impresionati

ProMotor.ro

VIDEO: sofer neatent, la un pas de a produce victime nevinovate!

Tare.ro

Ai avea curajul sa sari aici?

Bule.ro

EPIC

ONE.ro

Creatiile designerilor romani pentru vara 2013

Jocuri

Super Bouncy Ball

Sectiuni:    Tare.ro | Anunturi | Chat | Videochat | Stiri | program TV | Curs Valutar | Vremea | Horoscop | Jocuri | Felicitari
Denumire societate - Apropo Media SRL
CUI - 18850616 | J40/611437/2006 | Capital social - 200 lei
Forma juridica - Societate cu raspundere limitata
Daca vreti sa nu mai primiti newsletter-ul Showbiz click aici

No comments:

Post a Comment