Tuesday, April 12, 2016

Cel mai bun proiect rezidential din zona Tineretului

Nu vizualizati corect? click aici!

 

Bună,
Numele meu este Ana-Maria și locuiesc de mai bine de un an în primul bloc din ansamblul rezidențial The Park Apartments.
Sunt bucuroasă să împărtășesc cu voi motivele pentru care am ales să mă mut în apartamentul cu vedere la Parcul Tineretului.

Acest imobil este bine construit și atât de bine izolat fonic încât trebuie să deschizi geamul sau să ieși pe balcon să verifici dacă plouă.
Iarna este cald, vara este răcoare, așadar o stare de bine pe tot parcursul anului!

Sunt o persoană activă, îmi place că pot ajunge în mai puțin de 15 minute la două dintre cele mai mari mall-uri din București sau la piața Sudului de unde fac aprovizionarea săptămânală de fructe și legume. Până la metrou fac doar 10 minute și până la sală cam tot atât. Acum nu mai am nicio scuză pentru întârzieri. Abia aștept să încep sezonul alergărilor în parc. Ajung în Parcul Tineretului în doar 3 minute.

Mi-am făcut mulți prieteni aici cu care am petrecut ceva timp împreună- de la grătarul din curte la petrecerea de Crăciun. Am înțeles că în curând va fi inaugurat și Clubul Rezidenților, un spațiu design în care putem să organizăm tot felul de evenimente. Parcă văd că ne va prinde noaptea târziu uitându-ne la următorul sezon din Game of Thrones.

Daca nu doriti sa mai primiti newslettere de la ROL.ro, click aici!

---

No comments:

Post a Comment