Thursday, February 23, 2012

Dragobetele saruta fetele! Trimite o felicitare iubitei / iubitului!

Dragobetele saruta fetele!

Daca tii la traditii, stii ca pe 24 februarie sarbatorim Dragobetele, "Valentinul" nostru, neaos romanesc. Felicitari.ro, primul site de felicitari din Romania, este pregatit cu colectia de mesaje de dragoste din care poti alege ce crezi ca ii va face placere iubitei / iubitului tau. Sau mai bine, personalizeaza tu una dintre felicitarile noastre si arata-i si virtual cat de mult il / o iubesti!

Felicitari.ro va spune "Iubiti-va mult!"

Dragobetele saruta fetele
Dragobetele saruta fetele
Vrei o sarutare?
Vrei o sarutare?
Lasa-te iubita de Dragobete
Lasa-te iubita de Dragobete
Dragobete, te iubesc
Dragobete, te iubesc
Saruta-ma de Dragobete
Saruta-ma de Dragobete
Imi esti draga
Imi esti draga
Sa iti gasesti perechea
Sa iti gasesti perechea
Frumoasa si iubareata
Frumoasa si iubareata
Lasa-te iubita de Dragobete
Lasa-te iubita de Dragobete
Am sa-ti fur o sarutare
Am sa-ti fur o sarutare
La toata lumea sa fii draga
La toata lumea sa fii draga
Iubeste-ma nebuneste
Iubeste-ma nebuneste

Categorii
Felicitari dragoste: As vrea sa iti spun ca..., Declaratii, Imi cer iertare - Imi e dor de tine - Inima mea iti apartine, Primul sarut, Te vreau doar pe tine
Felicitari ocazii: Zi de nastere, Sf. Mihail si Gavril, Sf. Andrei, Sf. Ion, Sf. Vasile, Sf. Gheorghe, Sf. Constantin si Elena, Sanziene (Dragaica), Onomastica, 1 Iunie, Ziua Copilului, Sf. Petru si Pavel , Sf. Ilie, Sf. Maria, Sf. Dumitru
Felicitari flori: Flori
Felicitari haioase: Haioase
Felicitari sarbatori: Sarbatori de iarna, Sarbatori de iarna(flash), Mos Nicolae, Craciun, Anul nou, Sf. valentin, Dragobete, Martisor, 8 Martie, Duminica Floriilor, Paste
Pentru a va dezabona de la acest newsletter, click aici.

No comments:

Post a Comment