Wednesday, February 29, 2012

Vine primavara! Trimite o felicitare de MARTISOR!

Nu uita de Martisor!

Cu o floare nu s-o fi facand primavara, dar un martisor e mereu binevenit. De 1 Martie, felicitari.ro te ajuta sa trimiti martisoare virtuale celor care nu sunt langa tine ca sa le oferi un ghiocel. Intri, alegi, programezi cand vrei sa il primeasca, iti pui urarea ta pe felicitare si o trimiti.

Felicitari.ro aduce primavara mai devreme, ca afara inca-i frig!

Primeste in dar acest martisor
Primeste in dar acest martisor
Primavara in suflet
Primavara in suflet
Esti primavara mea!
Esti primavara mea!
O primavara frumoasa!
O primavara frumoasa!
In fiecare zi sa infloreasca o floare in viata ta!
In fiecare zi sa infloreasca o floare in viata ta!
Zambeste. Viseaza. Primeste un martisor!
Zambeste. Viseaza. Primeste un martisor!
Un martisor in prag de primavara
Un martisor in prag de primavara
O primavara minunata!
O primavara minunata!
Iti daruiesc un martisor
Iti daruiesc un martisor
Primeste-n dar un martisor
Primeste-n dar un martisor
Sa ai o primavara minunata!
Sa ai o primavara minunata!
Martisorul meu
Martisorul meu

Categorii
Felicitari dragoste: As vrea sa iti spun ca..., Declaratii, Imi cer iertare - Imi e dor de tine - Inima mea iti apartine, Primul sarut, Te vreau doar pe tine
Felicitari ocazii: Zi de nastere, Sf. Mihail si Gavril, Sf. Andrei, Sf. Ion, Sf. Vasile, Sf. Gheorghe, Sf. Constantin si Elena, Sanziene (Dragaica), Onomastica, 1 Iunie, Ziua Copilului, Sf. Petru si Pavel , Sf. Ilie, Sf. Maria, Sf. Dumitru
Felicitari flori: Flori
Felicitari haioase: Haioase
Felicitari sarbatori: Sarbatori de iarna, Sarbatori de iarna(flash), Mos Nicolae, Craciun, Anul nou, Sf. valentin, Dragobete, Martisor, 8 Martie, Duminica Floriilor, Paste
Pentru a va dezabona de la acest newsletter, click aici.

No comments:

Post a Comment