Wednesday, October 24, 2012

''Nu trebuie sa fii negru pentru a trai ce am trait eu'' (Interviu)

Daca nu vizualizati corect acest mesaj click aici

Va rugam sa introduceti adresa newsletter@showbiz.ro in agenda d-voastra

Newsletter
24 octombrie 2012
Muzica Cinema Monden TV Sport Eveniment Vedete Galerii erotice Video +18 Jocuri

 

STIREA ZILEI   MUZICA -astazi, 09:00

Nadine: "Nu trebuie sa fii negru pentru a trai ce am trait eu" (Interviu)

Nadine ne-a marturisit ca se bucura de trecerea timpului si ca nimic nu mai revine: "Nu imi doresc "tinerete fara batranete si viata fara de moarte", iar daca s-ar inventa pastila vietii eterne, as refuza-o".

 

Anca Turcasiu: "Pe cine intereseaza goliciunea mea?"

MUZICA -astazi, 12:17

Anca Turcasiu sustine ca nu ar poza goala, insa nu exclude posibilitatea unei aparitii nud intr-o scena.

 

Carwash Calendar 2013 (IMAGINI INCENDIARE)

MONDEN -ieri, 16:37

Blondele si brunetele s-au intalnit intr-o benzinarie unde au fost protagonistele unei sedinte foto de vis. Orice barbat si-ar dori sa fie acolo!

 

Mitea si Tonciu, scandal in plina strada

MONDEN -astazi, 09:44

Andreea Tonciu si Nicolae Mitea nu au mai avut rabdare sa ajunga acasa si au incins o cearta aprinsa pe strazile din Bucuresti.

 

Prigoana: "Am plecat la birou si cand am venit nu mai era nimeni acasa"

MONDEN -astazi, 10:27

Au trecut doua luni si jumatate de cand Silviu Prigoana si Adriana Bahmuteanu s-au despartit.

 

Pepe: "Din ce spune Oana, eu nu mai cred o iota"

TV -astazi, 11:00

Oana Zavoranu l-a acuzat pe Corneliu Vadim Tudor ca ar fi incercat sa o violeze.

 

"Nimeni nu o placea pe Gisele Bundchen, nimeni nu o voia"

MONDEN -astazi, 12:00

Cu toate ca acum este pe cale sa devina primul fotomodel miliardar din istorie, potrivit fotografului Mario Testino nimeni din lumea modei n-a apreciat-o la Inceput pe Gisele Bundchen.

 Ne gasesti pe   

DOSAR SHOWBIZ

Raluca Dumitru
GALERIA EROTICA

Imagini care iti deschid apetitul
VIDEO EROTIC

Show erotic la dublu pe scena la Eros Show 2012

RECOMANDARI:

Apropo.ro

La ce e buna injectia de 1.000 $ in vagin

Descopera.ro

Este dependenta de sex o boala?

Go4It.ro

Numarul tau de telefon poate fi gasit de oricine pe Internet. Cum sa-ti tii secret numarul de telefon

ProMotor.ro

Nu tii distanta pe autostrada? Poti MURI! VIDEO +18

Tare.ro

Momente WTF

Bule.ro

Totul e OK!

ONE.ro

Pantofi Coca Zaboloteanu, noua colectie

Jocuri

Sun Hop

Sectiuni:    Tare.ro | Anunturi | Chat | Videochat | Stiri | program TV | Curs Valutar | Vremea | Horoscop | Jocuri | Felicitari
Denumire societate - Apropo Media SRL
CUI - 18850616 | J40/611437/2006 | Capital social - 200 lei
Forma juridica - Societate cu raspundere limitata
Daca vreti sa nu mai primiti newsletter-ul Showbiz click aici

No comments:

Post a Comment